چگونه فایل PDF را در Adobe Reader امضا کنیم؟

امضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی افامضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف امضای یک سند PDF به عنوان امضای الکترونیکی شناخته می شود. آموزش امضای فایل های PDF با امضای Adobe Reader یکی از ویژگی های اصلی احراز هویت است. در طول افزایش معاملات آنلاین، نیاز به امضای اسناد PDF بوجود آمده است. در این مقاله ساده ترین و کاربردی ترین روش امضای اسناد PDF را توضیح می دهیم. برنامه های امضای اسناد PDF با ظهور مشاغل آنلاین، نیاز به امضای دیجیتال برجسته شده است. در واقع هنگام تغییر سبک کار باید عملاً امضای اسناد PDF تکمیل شود. در برخی موارد، فراموش می کنیم که سند را قبل از تهیه سند PDF امضا کنیم. پیش از این، برای امضای یک فایل PDF، کاربران باید پیام را پرینت می کردند و پس از امضا، مجدداً آن را در قالب PDF چاپ می کردند. ضمناً برخی از شرکت ها متن قرارداد را به صورت پی دی اف برای پیمانکار ارسال می کنند. پیمانکار باید قسمت هایی از قرارداد را تکمیل کند و در نهایت هویت خود را با اضافه کردن امضا تایید کند. امضای اسناد PDF را امضای الکترونیکی می نامند.از امضای الکترونیکی برای انعقاد قرارداد بین گیرنده و مستاجر، اجرای پروژه، قرارداد محرمانه برای کارکنان جدید و ثبت رضایت کاربران شرکت‌کننده در شرکت در ارتباط با مطالعه استفاده می‌شود.اطلاعات شخصی. امضای الکترونیکی معادل امضای دست نویس است. در واقع این نوع امضا تصویری از امضای شخص است که در یک سند PDF قرار داده شده است. ایمنی و امنیت بالایی در امضای الکترونیکی وجود دارد و هویت دارنده امضا تایید می شود. روش امضای اسناد PDF، به طور کلی، بسیاری از برنامه ها برای امضای اسناد PDF طراحی شده اند. ساده ترین راه برای ویرایش PDF استفاده از Adobe Acrobat Reader است. این نرم افزار محصول ادوبی است و به طور ویژه برای ویرایش و مشاهده فایل های PDF طراحی شده است. ابتدا برای افزودن امضای الکترونیکی به فایل PDF، ابتدا Adobe Acrobat Reader را دانلود کنید. سپس وارد برنامه شده و فایل مورد نیاز را در برنامه بارگذاری کنید. باید روی فایل دوبار کلیک کنید. مرحله دوم در مرحله دوم باید وارد تنظیمات ادوبی شویم، پس به تب View رفته و گزینه Tools را انتخاب کنید، در این مرحله چندین گزینه ظاهر می شود که می توانید روی آیکون برنامه کلیک کنید. . مرحله سوم در سمت راست صفحه، در قسمت Signature Toolbox با عنوان «پر کردن و امضا کردن» است.برای افزودن امضا به اسناد PDF روی نماد امضا کلیک کنید آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf برای امضای اسناد PDF به قسمت Fill and Sign مرحله چهارم بروید، در این مرحله صفحه ای با دو گزینه Fill و Sign and Request Signature ظاهر می شود.روی «افزودن و امضا» کلیک کنید تا یک امضا بکشید و آدرس خود را به PDF اضافه کنید. سپس با کلیک بر روی گزینه Add Signature صفحه امضا را باز کنید. درج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDFدرج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDF، امضای الکترونیکی معادل امضای دست نویس شخص مجاز است. هنگامی که صفحه امضا ظاهر می شود، پنجره جدیدی باز می شود که سه گزینه گرافیکی، نوع و تصویر را نشان می دهد. اگر با استفاده از نرم افزار گرافیکی امضا می کشید، لطفاً تصویر اسکن شده را در فرمت های گرافیکی از جمله jpg و png ذخیره کنید. سپس روی گزینه image کلیک کنید تا امضا به سند PDF اضافه شود. لطفا توجه داشته باشید که گزینه Image برای تعیین یک فایل تصویری برای امضا طراحی شده است، در حالی که گزینه Type به کاربر اجازه می دهد نام شخصی خود را با فرمت شکسته وارد کند. با این ویژگی می توانید سبک امضا را به دلخواه تغییر دهید. در نهایت روی دکمه “Draw” کلیک کنید تا امضا رسم شود. و در طول این فرآیند، دستگاه صفحه لمسی به شما امکان می دهد با یک خودکار یا خودکار و ماوس یک امضا بکشید. پس از کشیدن امضا، مطمئن شوید که سبک امضا با امضای اصلی مطابقت دارد. برای ذخیره تغییرات روی Apply کلیک کنید.لازم به ذکر است که پس از افزودن امضا به PDF، Adobe به طور پیش فرض امضای کاربر را ذخیره می کند.با استفاده از این ویژگی کاربر می تواند از امضای پیش فرض در هر فایلی برای اضافه کردن امضا استفاده کند. اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی افاضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی اف از گزینه DRAW برای امضای اسناد PDF استفاده کنید مرحله 6: پس از کشیدن و ذخیره امضا، یک فایل PDF ظاهر می شود. برای درج امضا، ماوس خود را در جایی که می خواهید کلیک کنید قرار دهید. سپس اندازه امضا را به دلخواه تغییر دهید. در نهایت، پس از اضافه کردن امضای مناسب، سند PDF را ذخیره کنید. Adobe Reader دارای ویژگی های بسیاری است. ویژگی های رایج در ایجاد امضای PDF اولین مرحله اضافه کردن یک امضا به ورودی سند PDF است، “Write my signature” را در منوی کشویی در بالای پنجره “Where to sign” انتخاب کنید. سپس آدرس امضا را در کادر «نام خود را وارد کنید» وارد کنید. پیش نمایش امضا در بخش “مشاهده امضای خود” ظاهر می شود. گزینه «تغییر سبک امضا» در مرحله دوم شامل چهار سبک امضای مختلف می شود که می توانید به دلخواه یکی را انتخاب کنید.بنابراین، روی گزینه OK کلیک کنید تا امضای تایپ شده به سند PDF اضافه شودآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf پس از امضای اسناد PDF، آنها را از گزینه FILE ذخیره کنید. مرحله سوم، پس از ذخیره الگوی امضا، زمان انتقال امضا به موقعیت مناسب است. در این فرآیند، می توانید موقعیت و اندازه امضا را با کشیدن ماوس و حرکت انگشت خود روی دکمه سمت چپ ماوس تغییر دهید. بنابراین برای ذخیره سند امضا شده در تب File گزینه “Save” را انتخاب کنید، لازم به ذکر است که قابلیت اشتراک امضا به چند روش در برنامه Adobe طراحی شده است که در قسمت “Continue to sign” ظاهر می شود. . فرم را بگذارید منبع: خوی وب

.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تغییر تصویر پس‌زمینه و رنگ آموزش چت واتس‌اپ برای تغییر تصویر پس‌زمینه صفحه چت در …