نکات مهم در طراحی پوستر فیلم

طراحی پوستر, پوسترهای فیلمطراحی پوستر, پوسترهای فیلم ویدیوهای عالی همچنین فرصت‌های تجاری عالی هستند. فیلم هایی مانند آواتار و سریال شوالیه تاریکی نمونه های خارجی هستند و سریال اکران و نادر از نمونه های داخلی این گونه فیلم ها هستند. امروزه کسب درآمد یک میلیارد دلاری از فیلم ها غیرعادی نیست. در ایران بیشتر فیلم های بازیگران بزرگی چون مهرجوی، کیمیایی، کیارستمی و… بیش از صد میلیون تومان می فروشند. اما آیا به این فکر کرده ایم که چگونه این فیلم ها تا این حد فروش می کنند؟ چگونه تماشاگران را به تماشای فیلمی که هنوز ندیده اند تشویق می کنید؟ پاسخ این سوالات را می توان در یک کلمه خلاصه کرد: تبلیغات. اگر فیلم اعلام نشده است، اصلا می توانید آن را تماشا کنید. حالا این فیلم ساخته اسکورسیزی یا غذاهای خیابانی است! پوستر یکی از موثرترین روش ها برای بازاریابی فیلم است. در این پست یاد خواهید گرفت که چگونه توجه را جلب کنید، علاقه ایجاد کنید و مردم را به سینمای خود بکشانید.الف از توجه به معنای جلب توجه، علاقه به معنای میل و علاقه، د که از میل و الف از عمل به معنای کنش و واکنش است.این استراتژی اساس هزاران کمپین تبلیغاتی بوده است. مهمترین مرحله در این فرمول اولین مرحله است که توجه عابران را جلب کرده و آنها را به نگاه تشویق می کند. استفاده از تصاویر پررنگ و روشن برای جلب توجه رهگذران ضروری نیست. این یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه است و جای تعجب نیست که چرا هالیوود اینقدر به این نوع فیلم ها علاقه دارد! طراحان می توانند با استفاده از تصاویر بازیگران فیلم یا نمایش بخشی از فضای فیلم (کمدی، عاشقانه، اکشن، ترسناک و …) در پوستر، داستان فیلم را برای بینندگان قابل درک کنند. برخی از استیکرهای کلاسیک، هیچ کدام زیبایی منحصربفردی ندارند و هیچ کدام از آنها طراحی نمادینی ندارند. اما آنها در جلب توجه مردم بسیار استعداد دارند. با استفاده از انیمیشن و پس‌زمینه‌های روشن، نماهای سر و گردن فیلم‌سازان و نورپردازی یکی از راه‌هایی است که رهگذران را وادار می‌کند تا برای دقایقی به بیلبورد نگاه کنند و موضوع (بخش اخلاقی و تأثیر دراماتیک فیلم) را بدون نشان دادن. نیاز به ظهور معنای گفتمانی که با تصاویر به کار می برند.حالا این عکس می تواند نمای نزدیک از یک بازیگر ترسیده، یک چکمه جنگجوی سینمایی (منظورم استفاده از عکس عنصری از فیلم است که موضوع فیلم است) یا یک گرافیک ساده (مثل یک مینی پوستر – این را ببینید. post این روش می تواند تاثیر، علاقه و علاقه را به یکباره ایجاد کندسبک جنیفر یک نمونه کلاسیک از برچسب زدن افراد مشهور است. برچسبی با تقلید عجیب (!) از استیکر TrueBlood. در این پوستر از جذابیت جنسی، فضا و تضاد برای جلب توجه رهگذران استفاده شده است. این پوستر همچنین به شما ایده ای از محتوای فیلم می دهد. این باعث می شود که فیلم به طور گسترده ای به بینندگان و طرفداران ژانر وحشت فروخته شود. همه اینها با استفاده از تصاویر انجام می شود 2) ایجاد علاقه 2.1) ایجاد انگیزه برای تماشای فیلم ممکن است با فیلمی برخورد کنید که استفاده از یک لوگو و یک تصویر انتزاعی با فیلم مطابقت نداشته باشد. به عنوان مثال، فیلم شما یک درام یا فیلم عالی است که نمی توانید آن را با تصویر توضیح دهید، در این صورت استفاده از تصویری که به بیننده ایده ای از داستان فیلم بدهد بهترین ایده شماست. در پوستر از تصاویری استفاده شده است که بیننده را در وسط یکی از صحنه های فیلم قرار می دهد و تنش و تحریک زیادی برای تماشای فیلم در بیننده ایجاد می کند.تصاویری که در آن یکی از شخصیت های اصلی فیلم یک حلال مشکل استیکمن بزرگ است که به پوستر نگاه می کند و احساس می کند باید فیلم را ببیند تا بفهمد چه اتفاقی افتاده است، بهترین فیلم های Innuendo از این روش استفاده می کنند.پس از دیدن تصویر بالا، بیننده چیز زیادی در فیلم ندارد. فقط شما می فهمید که فیلم جنبه عاطفی یا حتی روانی دارد. شاید گرم شدن کره زمین یا یک پدیده طبیعی دیگر باشد. در واقع گرافیست بیننده را گیج می کند و فتنه می کند. زیرا تنها راه رهایی از این کنجکاوی حضور در مقابل گیشه سینماست. این نوع طراحی بهترین روش برای طراحی پوستر فیلم های داستانی و روانشناختی است. چنین دانشی به سختی به دست می آید، اما می توانید به راحتی با پاسخ دادن به آن دست پیدا کنید. شما می توانید هر ویدیویی که بخواهید طراحی کنید. برخی از دانش آموزان فقط در مورد پول انگیزه دارند! ابتدا تمرین کنید، سپس آموزش بگیرید، خوب عمل کنید و در نهایت انتظار پول داشته باشید. و در عین حال این تمرینات مجموعه ای از نمونه های زیبا و بدیع را برای شما ایجاد می کند. به یاد داشته باشید که استفاده از نمادها و رنگ ها، چیزهای ساده ای که از دل فیلم بیرون می آید، می تواند معجزه کند.تنها نام کیارستمی کافی است تا هوادارانش را به فکر فیلم جدیدش بیاندازد! اما شنوایی عادی برای من چطور؟ من اصلا کیارستمی را نمی شناسم یا سبک کیارستمی را دوست ندارم، چگونه می توانم خودم را متقاعد کنم که فیلم را ببینم؟ اینجاست که طراحی گرافیک باید طرفداران و طرفداران خود را داشته باشدهمیشه باید به یاد داشته باشید که ممکن است هیچکس جیمز کامرون را نشناسد، پس سعی کنید چیزی را روی پوستر فیلم خود قرار دهید که دیگران را جذب فیلم کند. این جایی است که می توانید آنها را (غیر طرفداران) وارد فیلم کنید، من این کار را کردم. اما چگونه این کار را انجام دهم؟ پوستر Inglourious Basterds را در بالا ببینید، یکی از مشهورترین بازیگران جهان و هفتمین تصویری که او کشیده است، اما پوستر چیزی در مورد کارگردان بزرگ نمی گوید. از طریق شما. از طرف دیگر، طرفداران جدیدتر، چندان به داستان این کارگردان اهمیت نمی دهند، پس چرا این پوستر تارانتینو را تعریف می کند؟ این فیلم توسط طرفداران قدیمی دیده خواهد شد که می دانند این محصول تارانتینو است، بنابراین در اینجا باید بر روی طرفداران جدید و بینندگانی تمرکز کنیم که قبلاً نام تارانتینو را نشنیده اند. به طور کلی، عموم مردم بیشتر با بازیگران ارتباط دارند تا با تهیه کنندگان و کارگردانان. بنابراین عکس گرفتن از یکی از بازیگران اصلی فیلم و یا نوشتن نام او با حروف بزرگ تاثیر تبلیغاتی بیشتری دارد.البته به یاد داشته باشید که قرار دادن عکس بازیگران روی پوستر فیلم یکی از بهترین راه ها برای ایجاد سر و صدا است.اما این روش تقریباً استراتژی تبلیغاتی تمام پوسترهای فیلم ایرانی است. این مشکل به جایی رسیده که در سایت افرافی مطلبی در مورد این پوسترها نوشته شده و نویسنده از آن به عنوان پوستر اصلی یاد کرده است! زیرا پوسترهای فیلم های ایرانی از نگاه نویسنده تصویر بازیگران است. برخی از به یاد ماندنی ترین پوسترهای فیلم از سبک های هنری عالی استفاده کرده اند. چیزی که این پوسترها را از رقابت هنری جدا می کند، تصاویر آنهاست (به معنای طعنه آمیز، منظورم پوسترهایی است که فقط هنرمندان آن را درک می کنند، نه مردم عادی) و نقطه ضعف آنها همخوانی سبک پوستر با خود فیلم است. نمونه کلاسیک استفاده موفق از این تکنیک. طرحی که از رنگ زرد در کنار رنگ های سرد در پس زمینه استفاده می کند و سبکی طنز ایجاد می کند که توجه علاقه مندان به کتاب را به خود جلب می کند. همچنین، این پوستر دقیق است زیرا از همان توضیحات فیلم استفاده می کند (یعنی برای بیان ایده های فیلم، نه مثلاً شرح کتاب). این سازگاری به این معنی است که شما حتی می توانید از این برچسب برای جلدهای DVD و سایر مواد تبلیغاتی استفاده کنید.مشکل تغییر اندازه جلد استیکر دی وی دیبسیاری از فیلم های منتشر شده از طرح های متفاوتی برای جلد دی وی دی خود نسبت به پوسترهای تبلیغاتی خود استفاده می کنند. اما در میان فیلم های پرمخاطب و گران قیمت، از پوستر به عنوان کاور دی وی دی نیز استفاده می شود. پوسترهای برجسته پوستر، عنوان و تصاویر همانطور که در پوسترهای بزرگ در یک DVD کوچک ظاهر می شوند. پوستر شما برای مدت طولانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، بنابراین باید واضح و بزرگ باشد. به علاوه حتی کاور نیز توانایی انجام فرآیند جلب توجه و ایجاد علاقه را دارد. 3.2) دانش اگر فیلم در این مجموعه نمایش داده شود، مراحل همیشه در اوج هستند. دفتر بلیط من دلیل خوبی برای این دارم. آنها جزو پرفروش ترین فیلم های این گروه هستند. مانند سری هری پاتر، از فیلم‌هایی که هم از نظر تجاری و هم در جشنواره‌ها خوب عمل کرده‌اند تا فیلم‌های پرفروش تجاری، تعداد کمی می‌توانند فروش خوبی را به اندازه فیلم‌های این مجموعه تضمین کنند. .اغلب یک عنوان بزرگ بالای بوم و یک تصویر به سرعت قابل درک روی پوستر، بهترین نمونه پوسترهای سریال پدرخوانده هستند.هر سه از سبک، بحران و موفقیت تجاری فیلم های قبلی برای جلب و جلب توجه بینندگان استفاده کردند.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تغییر تصویر پس‌زمینه و رنگ آموزش چت واتس‌اپ برای تغییر تصویر پس‌زمینه صفحه چت در …