درباره بیزینس پروفایل اینستاگرام

اینستاگرام  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل در سال 2016 قابلیت جدیدی به نام Business Profile را به کاربران خود معرفی کرد که برای مشاغل طراحی شده و دست آنها را برای استفاده تجاری از اینستاگرام باز خواهد کرد. البته استقبال خوبی هم خواهد شد، اما بعید است که قبلا اکانت اینستاگرام خود را نفروخته باشید. به همین دلیل خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم. در این راهنما به شما می گوییم که پروفایل تجاری اینستاگرام چیست و چه مزایایی برای شما دارد و نحوه ایجاد پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل پروفایل تجاری اینستاگرام چیست؟ شکی نیست که عبارت مربوط به کسب و کار اینستاگرام را شنیده اید و حتما باید اطلاعاتی کم و بیش در مورد آن داشته باشید. شما باید صفحه ای با یک دکمه یا دکمه در بالای صفحه پیدا کرده باشید تا با صاحب صفحه از طریق تلفن، ایمیل یا آدرس صفحه در قالب یک لینک در بیو تماس بگیرید. با کلیک روی آن وارد نقشه گوگل می شوید و موقعیت فروشگاه را روی نقشه نشان می دهید.با تبدیل صفحه اینستاگرام خود به یک پروفایل تجاری، به ویژگی های کاربردی و جالبی دسترسی خواهید داشت که می تواند به مدیریت بهتر مشتریان و افزایش درآمد کمک کند.توجه داشته باشید که این قابلیت برای کاربران اینستاگرام کاملا رایگان است. همچنین می توانید به راحتی حساب خود را به نمایه تجاری و بالعکس تغییر دهید. در “تغییر مشخصات شرکت”. Instagram  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از شما خواسته که به یک صفحه تجاری فیس بوک متصل شوید (توجه داشته باشید: برای دسترسی به صفحه مدیریت فیس بوک به یک پروفایل تجاری اینستاگرام نیاز دارید).  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل یک دسته برای نمایه / شرکت خود انتخاب کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل اطلاعات شخصی خود را وارد کنید (آدرس ایمیل، شماره تلفن، آدرس). شما باید حداقل یکی از این موارد را تکمیل کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل این همه کاری است که باید انجام دهید! اینستاگرام همچنین دارای آموزش های ویدیویی است که مرحله به مرحله نحوه تغییر از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی را به شما نشان می دهد: اگر می خواهید از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی تغییر دهید، انجام آن نیز آسان است.وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات بروید و در قسمت تنظیمات کسب و کار روی «بازگشت به حساب شخصی» کلیک کنید.Instagram  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از شما می خواهد تأیید کنید که می خواهید به یک حساب خصوصی تغییر دهید. برای تایید روی “تغییر معکوس” کلیک کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل به یاد داشته باشید، همیشه می توانید به نمایه کاری خود بازگردید. اکنون که نحوه تغییر را می دانید، برخی از مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما یادآوری می کنیم: مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام: 1. دسترسی به Insights اینستاگرام: قبل از مکان، کاربرانی که از پروفایل بازدید می کنند، اینستاگرام خودش نیاز به تحلیل دارد. . آنها از شخص ثالث استفاده می کنند (رایگان نیست). اما اکنون حساب های تجاری اینستاگرام داده های آماری جامع تری به نام بازدید از پست ها ارائه می دهند. با شناسایی حساب شما به عنوان یک کسب و کار، مشتریان به راحتی شما را به عنوان یک کسب و کار می شناسند. سپس اطلاعاتی در مورد فالوورهای شما مانند جنسیت، سن و وضعیت  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل 2 ارائه می کند.امکان افزودن دکمه تماس علاوه بر مفید بودن برای حساب های دارای پروفایل تجاری، امکان افزودن دکمه تماس به نمایه شما نیز وجود دارد.وقتی شخصی روی دکمه کلیک می کند، می توانید تنظیم کنید که برای شما ایمیل ارسال کند، با شما تماس بگیرد یا نقشه ای برای نشان دادن موقعیت مکانی شما ارائه دهد. شرکت شما در نمایه شما ظاهر می شود وقتی صفحه فیس بوک خود را ایجاد می کنید، از شما خواسته می شود شرکت خود را انتخاب کنید. بنابراین وقتی اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود پیوند می دهید، این اطلاعات به پروفایل اینستاگرام شما پیوند می یابد. می توانید این اطلاعات را مستقیماً در اینستاگرام ویرایش کنید. امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام یکی از آزاردهنده ترین چیزهای اینستاگرام از دیدگاه بازاریابی این است که اغلب نمی توانید از لینک های قابل کلیک استفاده کنید. گزینه دیگری ارائه می دهد. . اخیرا نحوه استفاده از استوری اینستاگرام را توضیح دادیم. یک گزینه مفید برای برخی از حساب های اینستاگرام، امکان افزودن URL به استوری اینستاگرام شما است، با این حال، امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام برای همه نیست.شما باید یک پروفایل تجاری با 10000 دنبال کننده داشته باشیدتأیید محتوای خصوصی به‌عنوان یک مالک حساب شرکتی، می‌توانید افرادی را که می‌توانند شما را به‌عنوان یک وابسته با محتوای انحصاری در پست‌هایتان برچسب‌گذاری کنند، محدود کنید. این یک ویژگی مفید است که باعث می‌شود کاربران اینستاگرام برندینگ شما را با تایید پروفایل شما اشتباه نگیرند. برای بررسی محتوای پرچمدار خود، نمایه خود را باز کنید و روی دکمه سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. با این کار یک منوی گروهی باز می شود که در آن می توانید به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از اینجا روی دکمه تنظیمات کلیک کنید و به تنظیمات تجاری بروید در اینجا گزینه محتوای انحصاری را خواهید دید. می توانید از دکمه جابجایی برای روشن کردن درخواست تأیید استفاده کنید. همچنین می‌توانید فهرستی از «حساب‌های تأییدشده» ایجاد کنید که می‌توانند بدون رضایت شما محتوا را در حساب شما آپلود کنند.

.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تغییر تصویر پس‌زمینه و رنگ آموزش چت واتس‌اپ برای تغییر تصویر پس‌زمینه صفحه چت در …